25 Ocak 2017 Çarşamba

Avg Anti Theft Sorunu ve Çözümü

               Merhaba arkadaşlar.Bu gün size yaşadığım bir sorun hakkında yardımcı olabilecek bir yazı yazacağım.Çünkü; bu konu hakkında internette yeterli Türkçe kaynak yok.Birkaç gün önce telefonumdan sim kartını çıkartıp başka bir sim kart taktım.Karşıma Avg anti theft sorunu yani hırsızlara karşı bir şifre istedi.Ama ben telefona hırsızlık şifresi falan koymamıştım.Bir gün boyunca telefonumu kullanamadım : ) Peki bu sorunu nasıl düzelttim.Şimdi onu anlatacağım.

Avg anti theft sorunu

1.Telefonumuzun İnternetini ve konum bulmayı açıyoruz.
2.Avg'nin sitesine giriyoruz.Anti Theft'e tıklıyoruz.

Avg anti theft sorunu

3.Avg Myaccount'tan giriş yapıyoruz.


avg anti theft sorunu nasıl çözülür

4.Giriş yaptıktan sonra haritada telefonumuzu bulup eski haline getirebiliriz.


2 yorum:

  1. o kadar sayfa dolandım avg nin sayfası bile adam akıllı bilgi vermemiş bu çözümle direk açtım çok sağolun

    YanıtlaSil

Bizimle İletişime Geçebilirsiniz!

Ad

E-posta *

Mesaj *