2 Ocak 2017 Pazartesi

Geri Dönüyorum! : )

                    Merhaba millet!Bu yazının ilk yazı olması sebebiyle çok büyük kitleler okuyamayacak ama ben yine de yazacağım.Uzun zamandır ortalarda yoktum.Çok yoğundum ve bazen de canım yazmak istemedi.Çok nadir de olsa neden yazdığımı bilmiyordum.Ben yokken bazı blogger arkadaşlarım çok yol almışlar.Öncelikle burdan onları pes etmedikleri için tebrik ediyorum.Peki neden tekrar blogger alemine dönüyorum?Cevabı basit,blog yazmadığımda kendimi eksik hissediyorum(Her ne kadar boş zamanım olmasada :)Ayrıca bu benim 3. bloğum olacak.Burda dikiş tutturacağım.Merak edenler için ben neredeydim,ne yapıyordum?(Hiçkimse merak etmiyor ama umrumda değil.)

ormandaki adam

Haziran-Temmuz-Ağustos
                     Bu yaz tatilinde ben erkek olmam neticesinde çalıştım.Boş zamanım oldu mu?Evet,oldu ama o zaman kendimi yorgunhissettim,canım yazmak istemedi,yazacak konu bulamadım...Gibi sebeblerden ötürü yazamadım.Kitap okudum,spor yaptım,film izledim boş zamanlarımda.Bir nevi blog aleminden inzivaya çekildim.

Hacettepe üniversitesi beytepe kampüsü

Eylül-Ekim-Kasım-Aralık
              Okul açıldı.Dersler,ödevler,sınavlar üst üste geldi.Anlayacağınız çok yoğundum.Okullar açıldığında bir arayış içinde olduğumu farkettim:kendimi arıyordum.Hiçbir zaman kendimi tamamlanmış hissetmedim.Bizde ki "Ne oldum deme ne olacağım de." sözü gibi.Şunun farkına vardım:blog yazdığımda bazı şeyleri insanlarla paylaştığımda rahatlıyorum,mutlu oluyorum.Yazı yazmak tıpkı terapi gibi insanı rahatlatıyor.Oturduğunuz yerde...

                    Bu arada neden "Tasarkar" ismini kullandığıma gelince hem okuduğum bölümle ilgili hemde akılda kalıcı.Tıpkı "Sanatkar" gibi.Ayrıca bu konuyla ilgili daha sonra ayrıntılı bir şekilde yazı yazacağım.
                    Son olarak; 2017 yılımızı tüm acılara rağmen yılmadan,sıkılmadan,umutsuzluğa kapılmadan mutlu geçirmemiz dileğiyle : )

0 yorum:

Yorum Gönder

Bizimle İletişime Geçebilirsiniz!

Ad

E-posta *

Mesaj *