27 Ocak 2017 Cuma

Stanley Fatmax Bıçağı Nasıl Takılır?

                           
Stanley Fatmax bıçağı nasıl takılır?

             Merhaba arkadaşlar,bugün sizinle karşılaştığım bir sorunu paylaşacağım.Kesim işlerinde iyi kesen bir maket bıçağına sahip olmak önemlidir.Özellikle öğrencilik hayatınız maket yapmakla geçiyorsa maket bıçağınız sizin silahınızdır.Kesimin kalitesi,pürüzsüz olması önemli etkenlerdir.Fazla uzatmadan konuya geçeyim.Geçenlerde tam ihtiyacımı karşılayacak bir maket bıçağı buldum.Stanley Fatmax 789.Ürünü aldığımda bıçakları takılı değildi.Üzerinde ki broşüre baktım ama resimlerden pek bir şey anlamadım.Sonra bıçakları takmak için 4-5 saat uğraştım.Çabam sonuç verdi ve taktım.Şimdi bunu sizinle paylaşacağım.

1.Adım
        
                  Yerleştireceğimiz bıçağın sürgüsünü sonuna kadar çekiyoruz.

Stanley Fatmax bıçağı nasıl takılır?



2.Adım

                Sarı yeri takacağımız bıçağın yönüne doğru hareket ettiriyoruz.

Stanley Fatmax bıçağı nasıl takılır?


3.Adım

                   Elimizi sarı şeyden çekmeden bıçağı içeri doğru takıyoruz.

Stanley Fatmax bıçağı nasıl takılır?



Stanley Fatmax bıçağı nasıl takılır?

Ve Stanley Fatmax'imiz kesim için hazır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Bizimle İletişime Geçebilirsiniz!

Ad

E-posta *

Mesaj *